انواع یراق آلات و اهمیت کیفیت آن ها | پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن تخصصی ترین شرکت تولید و نصب شیشه های بالکن با هزاران پروژه در سرتاسر کشور.

تماس با ما

شما اینجایید

  • 962

  • 1400/12/14

  • 0

انواع یراق آلات و اهمیت کیفیت آن ها

انواع یراق آلات و اهمیت کیفیت آن ها

دسته های مربوط:

امروزه در بخش ساختمانی یراق آلات کاربرد بسیار گسترده ای دارند و در طول روز بدون آن که متوجه باشیم با آن ها سر و کار داریم.در این مقاله که توسط تیم تخصصی پرشین بالکن تهیه شده،به انواع یراق آلات و اهمیت کیفیت آن ها میپردازیم،پس با ما همراه باشید. یراق آلات از زمان های قدیم در زندگی ما انسان ها نقش مهمی داشته و پیدایش آن مربوط به زمانی است که که ذوب کردن فلز رواج داشته و با ذوب فلزات و ریختن آن در قالب های ویژه،شکل مورد نظر خود را به دست می آوردند.

امروزه یراق آلات در بخش های مختلفی مانند شیشه بالکن،پارتیشن شیشه ای،کابین دوش،کابینت ها و سایر محصولات کاربرد وسیعی دارند،به همین علت انتخاب یراق آلات مناسب اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

یراق آلات بخش های متفاوتی دارد و پر کاربرد ترین آن ها در شیشه سکوریت و بالکن شیشه ای شامل: ریل و لوازم جانبی،لولا و لوازم جانبی آن، استوپ،مکانیزم، ریل،دستگیره،قفل،پیچ و اتصالات میباشد. که در ادامه این مقاله در رابطه با هرکدام از موارد گفته شده توضیحات کوتاهی خواهیم داد.

لولا

در واقع لولا یک قطعه مفصلی که توسط آن که دو طرف وسیله به هم متصل میشوند.این نوع از اتصال به گونه ای است که دو طرف وسیله میتواند حول محور لولا تا چند درجه امکان چرخیدن داشته باشد.

لولاهای شیشه سکوریت استفاده بسیار گسترده ای دارند که در بخش های مختلف مثل شیشه بالکن،پنجره های دوجداره و درب های شیشه ای استفاده میشود.که پرکاربرد ترین نوع لولا اتصال درب و پنجره به قاب و چارچوب ها استفاده میشود.

نکته بسیار مهم این است که لولاهای شیشه سکوریت به دلیل استفاده بسیار گسترده در بخش های مختلف ساختمان انواع گوناگونی دارند. این مدل ها در جنس،نوع مصرف،و متریال به کار رفته در ساخت آن ها با یکدیگر متفاوت هستند.

مکانیزم

مکانیزم مجموعه یراق آلاتی است که حرکت درب و سایر اجزا را آسان تر میکند که به دو بخش تو کار و رو کار تقسیم میشود،انواع مکانیزم شامل پروفیل بالا و پایین،نگهدارنده درب،قرقره،استوپر و ...میتوان نام برد.

استوپر

استوپر دستگاهی است که باعث فرآیند نرم و روان باز و بسته شدن درب ها میشود،گرما و سرما عواملی هستند که که میتواند بر حرکت نرم و روان درب ها تاثیر گذار باشد.

شرکت های سازنده استوپر این محصول را در دو نوع توکار و روکار تولید میکنند.

برای نصب استپ توکار کاربر نیاز به کندن زمین دارد ولی در عوض این مدل دوام و مقاومت زیادی خواهد داشت. اما در استپ روکار شما نیازی کندن زمین ندارید،از این مدل استپ در شیشه های دودبند و شیشه فروشگاه ها استفاده میشود.

یراق آلات

نکات بسیار مهم در انتخاب و خریداری یراق آلات

1 اطلاع از نوع پروژه شما

از نکات مهم در خرید یراق آلات این میباشد که شما نسبت به پروژه و کاری که قصد دارید انجام بدید اطلاع کاملی داشته باشید تا در نهایت باعث خرید هدفمند شما بشود.

به عنوان مثال شما هنگام خرید شیشه بالکن با انواع مختلفی از شیشه بالکن ها مثل کشویی،تاشو و ... روبرو هستید پس با انتخاب و اطلاع از پروژه ای که میخواهید انجام دهید میتوانید در خرید یراق آلات انتخاب مناسب تری هم داشته باشید.

2 خرید و تهیه یراق آلات مرغوب و استاندارد

از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد خرید و تهیه محصولات با کیفیت میباشد. به دلیل اینکه انجام صحیح پروژه شما رابطه مستقیمی با استفاده از همین یراق آلات میباشد پس کیفیت این محصولات بسیار مهم میباشد. شما میتوانید به صفحه نمونه کارها پرشین بالکن مراجعه کنید

3 مشورت با افراد متخصص در تهیه یراق آلات

بهترین کار برای اطمینان از خرید یراق آلات مناسب و مرغوب مشورت با یک فرد متخصص در این حوزه میباشد،بعضی از شرکت ها مشاوره هایی را اختیار شما قرار میدهد که بتواند با استفاده از تجربیات آن ها بهترین تصمیم را بگیرید

در این مقاله از وب سایت پرشین بالکن با انواع یراق آلات و نوع استفاده آن ها شدیم،شرکت پرشین بالکن با فعالیت تخصصی خود در زمینه های شیشه بالکنی،پارتیشن شیشه ای و کابین دوش سال هاست توانسته رضایت مشتریان خود را حفظ کند،شما کاربر گرامی میتوانید با استفاده از مشاوره رایگان با متخصصان پرشین بالکن با خیالی آسوده بهترین تصمیم را برای خرید یراق آلات مناسب خود داشته باشید،شما میتوانید برای ارتباط با متخصصان ما به شماره های درج شده در وب سایت یا از طریق دکمه چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

"ارسال نظر"

پاسخ به

پیام ها برای دفعات بعدی ذخیره میشوند

ارتباط مطمئن تر در واتساپ

تماس با کارشناس

0912 204 6802

اینستاگرام واتساپ