شیشه بالکن یا نرده شیشه ای؟؟ | پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن تخصصی ترین شرکت تولید و نصب شیشه های بالکن با هزاران پروژه در سرتاسر کشور.

تماس با ما

شما اینجایید

  • 690

  • 1400/12/17

  • 2

شیشه بالکن یا نرده شیشه ای؟؟

شیشه بالکن یا نرده شیشه ای؟؟

دسته های مربوط:

شیشه بالکن یا نرده شیشه ای؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش اومده باشد که بین شیشه بالکن و نرده شیشه ای کدام یک مناسب تر میباشد.

در این مقاله که توسط تیم تخصصی پرشین بالکن تهیه شده است به توضیحات خیلی کاملی در این رابطه پرداخته ایم تا پاسخ گوی سوالات شما باشیم.

نصب شیشه بالکن نسبت به نصب نرده های شیشه ای مزیت های بسیار زیاد تری دارد که با زدن بر روی این لینک میتوانید به مقاله مزایا و معایب شیشه بالکن ها هدایت شوید. پس طبیعی است که هزینه بالاتری هم داشته باشد.

در برخی از مواقع افراد نرده شیشه ای را به شیشه بالکن ها ترجیح میدهند. در مناطقی که آب و هوا معتدل است و آلودگی هوا و صوتی وجود ندارد استفاده از نرده های شیشه ای برای حفاظت از بالکن ها میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

در واقع استفاده از نرده های شیشه ای میتواند جلوه بسیار زیباتری را نسبت به نرده های فلزی،چوبی و سنگی به بالکن یا تراس ساختمان شما بدهد.

مزایا نرده های شیشه ای

نرده های شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه در ساخت آن مانند شیشه بالکن یا سایر محصولاتی که از این جنس ساخته شده است میتواند به عنوانی دکوری زیبا یک نمای خاص و لاکچری به ساختمان شما بدهد. در ادامه این مقاله به مزایای نرده شیشه ای میپردازیم.

تمیز کردن آسان و راحت

به دلیل استفاده از شیشه در این محصول تمیز کردن آن نسبت به سایر محصولات مانند نرده های چوبی و فلزی بسیار آسان تر و راحت تر میباشد.

عمر طولانی شیشه

امروزه شیشه ها کاربرد بسیار گسترده ای در بخش ساختمانی دارند مانند شیشه بالکن ها،پنجره های دوجداره و نرده های شیشه و ... یکی از عوامل استفاده زیاد شیشه این است که عمر بسیار طولانی تری به نسبت چوب و فلز و آهن دارد.

عبور راحت نور روز به داخل ساختمان

استفاده از نور طبیعی خورشید در داخل ساختمان میتواند همیشه حس لذت بخش و خوشایندی به افراد بدهد،به همین دلیل نرده های شیشه ای مانند شیشه بالکن ها و سایر محصولاتی که از شیشه ساخته شده اند میتواند نور را به خوبی از خود عبور دهند تا بتوانید از نور طبیعی روز به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

بزرگ به نظر رسیدن فضای ساختمان

از مزیت های مهم استفاده از شیشه در فضای ساختمان این میباشد که محیط تراس یا بالکن شما اگر کوچک باشد به دلیل شفافیت شیشه به نسبت نرده های سنگی،آهنی و ... شما این حس را خواهید داشت که فضای بزرگتری در اختیار دارید.


تا به اینجای این مقاله که توسط تیم تخصصی پرشین بالکن نوشته شده است، متوجه شدیم که نرده شیشه ای چیست و چه مزایایی و تفاوتی نسبت به شیشه بالکن دارد.

در ادامه به انواع نرده های شیشه همراه با توضیحات مختصر در رابطه با هر کدوم از آن ها میپردازیم. نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار

نرده شیشه ای روکار باید بعد از انجام فرآیند کف سازی و نصب سنگ یا سرامیک جاگذاری شود،تراز بودن کف بالکن یا محیط مورد نظر بسیار مهم میباشد در غیر این صورت شیشه ها در یک راستا قرار نمیگیرند و هیچ گونه زیبایی نخواهد داشت،برای نصب این مدل از پروفیل های مقاوم که مخصوص این کار طراحی شده اند استفاده میشود.

از این مدل میتوان در بالکن یا تراس،روف گاردن و راه پل استفاده کرد

نرده شیشه ای توکار

این مدل از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با مدل اکسپوز یا روکار دارد،برای نصب این مدل باید پروفیل ها و سایر قطعات قبل از اتمام کف سازی داخل زمین جاگذاری شود،آب بندی در این مدل از حساسیت و اهمیت خیلی زیادی برخوردار میباشد و باید قبل از هرگونه از مراحل کف سازی به این نکته باید توجه کرد.

از مزیت های این مدل مخفی بودن قطعات نگه دارنده شیشه میباشد که باعث ساده و زیباتر به نظر رسیدن این مدل میشود. از نرده شیشه ای توکار یا دفنی میتوان در بالکن یا تراس،روف گاردن و راه پله استفاده کرد.

نرده شیشه ای پوینت فیکس

پوینت فیکس یا اتصالات نقطه ای از جدید ترین و مدرن ترین نوع نرده شیشه ای میباشد. نحوه اجرا و نصب نرده شیشه ای پوینت فیکس به این صورت میباشد که شیشه ها در محل های اتصال به بدنه سوراخکاری میشود و قطعات نگه دارنده شیشه از محل این سوراخ کاری ها به بدنه جانبی متصل میشود.

در نصب این مدل رعایت یکسری از نکات بسیار مهم میباشد. به عنوان مثال در نظر گرفتن زیرسازی های مناسب جهت تامین امنیت و ایستایی مناسب یکی از نکات بسیار مهمی میباشد که باید به آن توجه کرد،شیشه های به کار رفته در این مدل شیشه سکوریت تک لایه با ضخامت ده میل و یا شیشه سکوریت دولایه با ضخامت پنج،شش و هشت میل میباشد.

مدل پوینت فیکس مانند سایر مدل ها مناسب برای استفاده در تراس یا بالکن،روف گاردن و پشت بام و راه پله میباشد.

شیشه بالکن یا نرده شیشه ای

شیشه بالکن یا شیشه تراس با نرده شیشه ای تفاوت بسیار زیادی دارد، با توجه به مزایای شیشه بالکن  نسبت به نرده شیشه ای  بسیار زیادتر است مانند عایق صوتی،حرارتی و سایر امکانات و قابلیت هایی که میتواند به فضای خانه شما اضافه کند،در نتیجه هزینه ساخت و نصب بیشتری هم نسبت به نرده شیشه ای دارد. اگر شما در فضایی زندگی میکند که آلودگی محیطی و صوتی بسیار کم و آب و هوای معتدلی دارد نرده شیشه ای میتواند بهترین انتخاب ممکن برای بالکن یا تراس شما باشد.

پرشین بالکن ارائه دهنده انواع خدمات شیشه بالکن،کابین دوش و نرده شیشه ای میباشد و این مقاله توسط تیم تخصصی پرشین بالکن ساخته شده است،امیدواریم با تهیه این مقاله پاسخ گوی سوالات شما عزیزان بوده باشیم.

پوران

شرکت شما ۴ سال پیش برای بالکن خونه من ،شیشه تاشو نصب کردن ،ازتون تشکر میکنم

1401/03/21

باعث افتخاره

1401/03/21

مریم

توضیحات عالیه

1401/03/21

ممنون از توجه شما

1401/03/21

"ارسال نظر"

پاسخ به

پیام ها برای دفعات بعدی ذخیره میشوند

ارتباط مطمئن تر در واتساپ

تماس با کارشناس

0912 204 6802

اینستاگرام واتساپ