انواع مدل های شیشه بالکن | پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن تخصصی ترین شرکت تولید و نصب شیشه های بالکن با هزاران پروژه در سرتاسر کشور.

تماس با ما

شما اینجایید

  • 1198

  • 1400/12/01

  • 0

انواع مدل های شیشه بالکن

انواع مدل های شیشه بالکن

دسته های مربوط:

شیشه بالکن پنجره ای

شیشه بالکن پنجره ای یا پنجره بالکن مانند یک پنجره باز و بسته میشود اما به هیچ عنوان نباید این شیشه بالکن را با یک پنجره عادی مقایسه کرد،پنجره های عادی به دلیل استفاده از شیشه های معمولی از کیفیت و امنیت پایینی برخوردار است ولی شیشه های بالکنی به دلیل استفاده از جنس سکوریت آن ها از امنیت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند که مفصل به آن خواهیم پرداخت،علت استفاده از این نوع شیشه تراس این است که عایق بسیار مناسب برای سرما و گرما میباشد. همچنین به دلیل عایق بندی مناسب میتواند از ورود سر و صدا محیط به داخل خانه تا حد زیادی جلوگیری کند.

یکی از مزیت های این مدل انعطاف پذیر بودن آن در هنگام نصب و اجرا میباشد،در این مدل نوع پنجره بر اساس متراژ بالکن محاسبه میشود و روی هر شکلی از بالکن مثل مربعی،مستطیل و گرد قابل اجرا میباشد.

شیشه بالکن

شیشه بالکن فریم لس یا بدون قاب

شیشه بالکن های بدون قاب از پر طرفدار ترین محصولات شرکت پرشین بالکن میباشد،این مدل از شیشه بالکن به دلیل اینکه از هیچ گونه اتصال و پروفیل های متصل کننده در ساخت آن استفاده نشده،دید بسیار خوب و شفافی از محیط بیرون را به شما میدهد،این مدل از شیشه بالکن مانند سایر محصولات پرشین بالکن به دلیل استفاده از عایق بندی مناسب میتواند از ورود گرما،سرما و سروصدا به داخل خانه جلوگیری کند.

شیشه بالکن نرده ای

این مدل از محصولات پرشین بالکن به عنوان نوعی نرده و محافظ که از جنس شیشه ساخته شده است کاربرد دارد.

شیشه های مورد استفاده در شیشه بالکن نرده ای ضخیم تر از حالت عادی میباشد،ضخامت شیشه های تراس در حالت عادی 8 میل میباشد اما ضخامت این نرده های شیشه ای حداقل ده میل میباشد،جنس شیشه های به کار رفته در این مدل از نوع سکوریت نشکن است که یک محافظ بسیار مناسب و قوی برای فضای مورد نظر شما خواهد بود.

امروزه از این محصول به دلیل این که زیبایی بسیار خاصی به نمای ساختمان میبخشد استفاده زیادی میشود نسبت به نرده و حفاظ های قدیمی.

شیشه بالکن نرده ای

شیشه بالکن ریلی یا کشویی

این مدل یکی از مهم ترین محصولات پرشین بالکن میباشد

در این مدل از شیشه تراس یا بالکن، چند پنل شیشه ای به کار رفته است و این پنل ها از بالا و پایین به وسیله چرخ ها سوار بر پروفیل هستند.

نحوه استفاده و باز و بسته کردن شیشه بالکن ریلی یا کشویی بسیار آسان میباشد،استفاده از تعداد پنل های شیشه ای بستگی به مساحت بالکن شما دارد ولی باید پنل ها هم اندازه و هم شکل باشند تا به درستی جای خود سوار شوند.

به دلیل استفاده از پنل های ریلی در این مدل شما میتوانید به راحتی در فصل های مختلف سال آن ها را باز و بسته کنید و هنگام باز شدن کامل پنل ها،فضای بسیار کمی را اشغال میکند. این محصول تولیدی توسط پرشین بالکن برای هر نوع بالکنی قابلیت پیاده سازی دارد.

بالکن تاشو

یکی از جذابترین نوع شیشه های بالکنی ، شیشه بالکن تاشو میباشد، شباهت زیادی به شیشه بالکن ریلی دارد،با این تفاوت که معمولا در بخش پایینی کار از یک پنل ثابت استفاده شده و بخش بالایی مانند شیشه بالکن ریلی از پنل های شیشه ای که روی یک پروفیل سوار هستند استفاده شده است. و قابلیت حرکت کردن و تا شدن دارند.

در بالکن های تاشو از شیشه سکوریت نشکن 8 میلی متری استفاده شده،این نوع از بالکن ها نمای بسیار جذابی دارند و محبوبیت بسیار زیادی در بازار به دست آورده اند.

گستره استفاده از این مدل شیشه بالکن به شدت متنوع است و در خیلی از جاها مانند دفاتر اداری،ساختمان های مسکونی،استخرها،آلاچیق ها،بالکن های کوچک و بزرگ قابل استفاده میشود.

این مدل از محصولات پرشین بالکن مانند سایر مدل های قبلی عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا،گرما و سرما و جلوگیری از حشرات موزی و آلودگی به داخل فضای ساختمان میباشد.

شیشه بالکن تاشو
پنج ترفند کاربردی برای زیبا کردن خانه پنج ترفند کاربردی برای زیبا کردن خانه

شاید این مطلب برای شما جالب باشد

نتیجه گیری

در این مقاله کوتاه که توسط متخصصان پرشین بالکن تهیه شده است به توضیح مختصر هر یک از انواع شیشه بالکن ها پرداختیم،امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد،جهت هرگونه سوال و مشاوره با شماره های داخل وب سایت یا چت آنلاین از طریق پشتیبانی وب سایت در ارتباط باشید تا پشتیبانان ما در اسرع وقت پاسخ گوی سوالات شما عزیزان باشند.

"ارسال نظر"

پاسخ به

پیام ها برای دفعات بعدی ذخیره میشوند

ارتباط مطمئن تر در واتساپ

تماس با کارشناس

0912 204 6802

اینستاگرام واتساپ