مزایای شیشه بالکن | پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن تخصصی ترین شرکت تولید و نصب شیشه های بالکن با هزاران پروژه در سرتاسر کشور.

تماس با ما

شما اینجایید

  • 1100

  • 1400/12/01

  • 0

مزایای شیشه بالکن

مزایای شیشه بالکن

دسته های مربوط:

شاید برای شما این سوال پیش اومده که شیشه بالکن چیه؟

یا چرا باید برای فضای خونم از این محصول استفاده کنم؟

ما تو این مقاله که توسط تیم تخصصی پرشین بالکن تهیه شده،به جواب این سوالات شما میپردازیم. امروزه شیشه بالکن یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین محصول برای دیزاین بالکن ساختمان و ویلا های مسکونی و اداری میباشد،به دلیل مزایای بسیار زیادی که این محصول دارد همیشه تقاضای مناسبی برای آن وجود دارد،شرکت پرشین بالکن از پیشگامان حوزه تولید و نصب شیشه بالکن در ایران میباشد که پروژه های بسیار متنوعی را در سراسر کشور به اتمام رسانده است.

در این مقاله به بررسی مزایا و معایب شیشه بالکن خواهیم پرداخت پس در ادامه با ما همراه باشید.

شیشه بالکن

عایق گرما و سرما

نسل جدید محصولات پرشین بالکن با به کار گیری از جدید ترین تکنولوژی ها در ساخت شیشه تراس و بالکنی،این امکان را برای مشتریان عزیز ایجاد کرده است که در فصل زمستان و هنگام وزش بادهای شدید یا باران فضای بالکن منزل شما تبدیل به یک محیط زیبا و گرم شود، در جدید ترین محصولات تولیدی شیشه بالکن عرض شیشه های تراس بین 40 تا 60 سانتی متر میباشد و بین هر شیشه یک درزگیر از جنس آلومینیوم برای عایق بندی استفاده میشود تا در هنگام بسته بودن مانع از ورود هرگونه هوای سرد به داخل تراس شود.یکی از دلایل بسیار مهم برای استفاده از شیشه بالکن دقیقا همین موضوع میباشد که شما با استفاده از این محصول میتوانید در روز های بسیار سرد سال خانه یا فضایی گرم تر داشته باشد،محصولات پرشین بالکن به دلیل استفاده از عایق بندی های بسیار مناسب و استاندارد قابلیت این را دارد که از ورود هوای سرد و گرم به طور قابل ملاحظه ای جلوگیری کند همچنین شما در فصل تابستان این امکان را دارید که در روز های شرجی و بسیار گرم مخصوصا در جنوب کشور بتوانید از داشتن یک فضای خنک لذت کافی را برده و از ورود هوای گرم و شرجی به داخل خانه خود داری کنید. البته شیشه بالکن ها این قابلیت را دارند تا به راحتی شیشه های بالکن خود را جمع کنید و از داشتن یک فضای بدون شیشه لذت کافی را ببرید.

جلوگیری از ورود آلودگی و سروصدا

تهران،اصفهان،اهواز این ها برخی از آلوده ترین شهرهای ایران میباشد که به دلیل آلودگی هوا در اکثر روزهای سال میتواند آسیب های بسیار جدی را به سلامت ما وارد کند. شیشه بالکن های عرضه شده توسط پرشین بالکن،به دلیل عایق بندی بسیار مناسب و با کیفیت از ورود هر گونه آلودگی هوا به داخل ساختمان میتواند جلوگیری کند تا در روزه های بسیار آلوده که خطر بیرون رفتن از خانه بسیار زیاد است شما بتواند در تراس خانه خود بدون هیچ گونه اضطرابی به استراحت بپردازید همچنین محصولات این شرکت،همانطور که اشاره شد به دلیل عایق بندی مناسب میتواند از ورود سروصدا های محیط به فضای داخل خانه جلوگیری کند تا با خیال راحت در روزهایی که هوا آلوده میباشد یا سروصدای محیطی زیاد است بتوانید از استراحت خود لذت کافی را ببرید. زیباتر به نظر رسیدن فضای بالکن و تراس

امروزه زیبا به نظر رسیدن ساختمان در بین مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار دار است. در زیباسازی ساختمان از روش های بسیار مختلفی استفاده میشود مثل نورپردازی و ... یکی از این روش ها برای زیبا ساختن فضای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده از شیشه بالکن یا تراس میباشد شما میتوانید با استفاده از شیشه بالکن نمای بیرونی ساختمان خود را بسیار زیباتر کرد و همچنین محیط بالکن خود را تبدیل به یک بخش زیبا برای نگهداری گل و گیاهان خود کرد و یا با استفاده از ذوق و سلیقه خود میتوان به دلخواه فضای تراس خانه خود را دکور کرد تا یک محیط امن و لذتبخش برای گذراندن اوقات فراغت خود داشته باشید.

شیشه بالکن

جلوگیری از ورود حشرات موذی

یکی از مهم ترین علت های نصب و استفاده از شیشه بالکن در جلوگیری از ورود حیوانات و حشرات مانند موش،مارمولک،سوسک و سایر جانوران به فضای داخلی خانه میباشد. شیشه بالکن های تولید شده توسط پرشین بالکن به دلیل عایق بندی بسیار مناسب،از ورود هرگونه جانوران موذی میتوان به داخل ساختمان جلوگیری کند تا فضای بالکن شما را تبدیل به یک محیط امن و آرام برای استراحت و گذراندن اوقات خود با خانواده کنید و از هرگونه ترس و نگرانی در امان باشید.

جلوگیری از هدر رفتن انرژی و حفاظت پکیج

در بسیاری از خانه های آپارتمانی پکیج آب گرمکن در تراس خانه قرار میگیرد، در روزهای سرد زمستانی به دلیل این که پکیج در خاج از ساختمان داخلی قرار دارد مدت زمان طولانی تری طول میکشد که پکیج بتواند آب گرم تولید کند،در نتیجه انرژی بیشتری صرف میشود،یکی از مزایای نصب شیشه بالکن همین علت میباشد که از هدر رفتن انرژی و حفاظت از پکیج شما کمک بسیار زیادی میکند.

شیشه بالکن

ایجاد یک فضای عالی برای کودکان

با استفاده از شیشه بالکن شما میتوانید بالکن را به بخشی کاربردی از خانه خود تبدیل کنید و فضای بسیار مناسبی را برای تفریح کودکان خود ایجاد کنید یا در صورت داشتن حیوانات خانگی مثل سگ یا گربه و ... میتوانید یک فضای امن را برای نگهداری آن ها ایجاد کرده،همچنین استفاده از این محصول به دلیل اینکه نور خوبی را به داخل بالکن خانه شما جذب میکند میتواند تراس خانه شما را به یک مکان عالی برای نگهداری انواع گل و گیاه ها ایجاد کند و از داشتن یک فضای سرسبز و زیبا بسیار لذت ببرید.

تاثیر شیشه بالکن بر افزایش ایمنی بالکن

شیشه بالکن

محافظت در برابر اشعه های UV

به دلیل جنس شیشه های باکیفیت و مرغوب در محصولات پرشین بالکن این شیشه های تولید شده میتواند در برابر اشعه های UV مقاومت کند و در نتیجه در روزهای گرم و آفتابی شما میتوانید در تراس خانه خود از گرفتن آفتاب بدون هیچ گونه آسیبی کاملا لذت ببرید.

جمع بندی

شیشه بالکن ها میتواند مزایای بسیار زیادی برای ساختمان شما داشته باشند که در این مقاله به مهم ترین مزیت های این محصول اشاره کردیم و در برابر این همه مزیت تقریبا هیچ گونه معایبی ندارند،امیدوارم در این مقاله به سوالات شما پاسخ داده باشیم.برای هرگونه مشاوره و سوال به شماره های درج شده در سایت یا از طریق بخش چت با پشتیبانی اقدام کنید تا در اسرع وقت پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

"ارسال نظر"

پاسخ به

پیام ها برای دفعات بعدی ذخیره میشوند

ارتباط مطمئن تر در واتساپ

تماس با کارشناس

0912 204 6802

اینستاگرام واتساپ