همه چیز درباره کابین دوش | پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن تخصصی ترین شرکت تولید و نصب شیشه های بالکن با هزاران پروژه در سرتاسر کشور.

تماس با ما

شما اینجایید

  • 792

  • 1400/12/23

  • 3

همه چیز درباره کابین دوش

همه چیز درباره کابین دوش

دسته های مربوط:

در دنیای امروزی به واسطه پیشرفت تکنولوژی خیلی از زمینه ها دستخوش تغیراتی شده است. صنعت ساختمان سازی یکی از آن ها میباشد که نسبت به سالیان قبل تفاوت و پیشرفت های زیادی داشته. امروزه در فضا سازی خارجی و داخلی ساختمان به دلیل تغیر سلیقه مخاطب،از امکانات و راه کارهای مختلفی برای زیباسازی و فضاسازی بهینه ساختمان استفاده میشود. کابین دوش یا کابین دوش حمام یکی از همین تغیرات میباشد،در این مقاله که توسط گروه تخصصیپرشین بالکن تهیه شده به این محصول جذاب میپردازیم.

کابین دوش چیست؟

کابین دوش در واقع یک محفظه شیشه ای و مربعی شکل میباشد که میتواند به صورت آماده و یا بر اساس سایز مورد نیاز کاربر تولید شود.کابین دوش ها دارای یک محفظه و سیستم دوش میباشد و بر اساس سلیقه و نیاز مخاطب میتوان به آن بادی جت و سایر امکانات را نیز اضافه کرد. کابین دوش ها برای طیف وسیعی از حمام های استفاده میشود. در واقع کابین دوش ها چه برای افرادی که وان دارند و میخواهند یک دوش سریع و فوری داشته باشند و چه افرادی که وان ندارند به شدت مناسب میباشد.

انواع کابین دوش

کابین دوش حمام در انواع مختلفی تولید میشود که شما میتواند بسته به نیاز و فضایی که در اختیار دارید،مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و از داشتن یک کابین دوش زیبا نهایت لذت را ببرید.

1-کابین دوش با درب لولایی

در این مدل درب کابین دوش به صورت لولایی میباشد و به سمت بیرون باز میشود و با نصب یک دستگیره کرومی میتوان به زیبایی و کاربردی تر شدن آن کمک میکند، به افرادی که فضای کمی در حمام خود دارند توصیه میشود از این مدل استفاده نکنند و برای این افراد بهترین گزینه درب کشویی میباشد که در ادامه به آن میپردازیم.

2-کابین دوش حمام با درب کشویی

همانطور که در بالا اشاره کردیم این مدل بهترین گزینه ممکن برای افرادی که فضای کمی در اختیار دارند میباشد،در این مدل به دلیل استفاده از شیشه اکریلیک شفاف،جلوه ساده و مدرن تری به کابین دوش حمام شما میدهد.

3-کابین دوش گوشه ای

این مدل کابین دوش هم برای افرادی که فضای کمی در اختیار دارند گزینه بسیار مناسبی میباشد،همانطور که از اسم این مدل پیداست،در یک گوشه از حمام شما قرار میگیرد و به شما اجازه میدهد از فضای کمی که دارید بهترین استفاده ممکن را داشته باشید.

4-کابین دوش فریم لیس

در بین تمامی مدل های تولید شده،کابین دوش فریم لس یا بدون فریم از زیبایی بسیار منحصر به فردی برخودار میباشد و به حمام شما جلوه خاص و لوکسی را میبخشد.این مدل از کابین دوش هم برای حمام های بزرگ و هم برای حمام های کوچک مناسب میباشد،و به دلیل کیفیت ساخت بالای آن و زیبایی آن انتخاب بسیار مناسبی میتواند باشد.

5-کابین دوش دی شکل

این مدل از کابین دوش از مدل های محبوب و کارآمد میباشد. کابین دوش دی شکل به دلیل انحنایی که دارد میتواند برای فضا های کوچک انتخاب مناسبی باشد و به کاربر هنگام استفاده فضای بیشتری برای مانور بدهد.

چرا کابین دوش

و اما در این بخش از مقاله به سوالی میپردازیم که شاید سوال شما هم باشد. چرا باید کابین دوش را انتخاب کنم و چه مزایای برای من دارد؟ در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای این محصول پرطرفدار شرکت پرشین بالکن میپردازیم. پس با ما همراه باشید تا جواب سوال خود را بگیرید.

صرف جویی در فضا

به دلیل مواردی که در بالا اشاره کردیم،کابین دوش ها میتوانند به دلیل اشغال فضای کم و شیک کردن فضای شما انتخاب مناسبی باشد،و به دلیل وجود شیشه در این مدل ها و دید به اطراف شما موقع دوش گرفتن به هیچ عنوان احساس کمبود فضا نمیکنید. استفاده آسان و کاربردی کابین دوش ها بر خلاف وان ها بسیار قابل دسترس و استفاده راحت تری دارند،به خصوص برای افرادی که دچار محدودیت های حرکتی میباشند،کابین دوش ها یک گزینه ایده آل است

نظافت آسان و سریع

کابین دوش ها بر خلاف حمام های سنتی از گوشه های کمتری برخوردار هستند و اکثر فضا را سطح صاف تشکیل داده است به همین علت شستشو آن ها به مراتب راحت تر میباشد. قابل استفاده برای تمامی حمام ها کابین دوش حمام در ابعاد و اندازه های مختلفی و میتوان تولید و نصب شود،به همین دلیل شما با داشتن هر گونه حمامی میتوانید از این محصول زیبا و کاربردی استفاده لذت ببرید

استحکام و امنیت

در ساخت کابین دوش ها از شیشه های سکوریت مقاوم به ضربه و حرارت استفاده میشود که نهایت ایمنی و استحکام را دارا میباشد و به هیچ عنوان از شیشه های معمولی استفاده نمیشود تا خیال کاربر هنگام استفاده از این محصول زیبا و کاربردی کاملا راحت باشد.

معایب کابین دوش حمام

کابین دوش مانند هر محصول دیگری معایب و مزایای خود را دارد،البته مزایای آن نسبت به معایب آن بسیار بیشتر میباشد،کابین دوش ها به دلیل استفاده از سیستم های زهکشی مخفی و پیچیده به نسبت سایر محصولات میتواند کمی گران تر باشد،البته کابین دوش های حمام در انواع ابعاد و قیمت های مختلف تولید میشوند که میتوانید بسته به نیاز و بودجه مورد نظر خود یکی را انتخاب کنید

سخن پایانی

در این مقاله که توسط گروه تخصصی پرشن بالکن تهیه شده به تمامی جوانب و دلایل انتخاب کابین دوش پرداختیم و امیدواریم که جواب تمامی سوال های شما را با ساخت این مقاله کوتاه پاسخ داده باشیم،جهت هرگونه سوال و یا مشاوره با متخصصان پرشین بالکن،میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت،واتس آپ و بخش چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

"نظرات همه چیز درباره کابین دوش"

مقاله کاملی بود ممنونم

1401/04/29

مهرانه

لولاها زنگ نمیزنه به مرور زمان؟چون حمام محیطی مرطوبه

1401/03/30

نه دوست عزیز هیچ موردی پیش نمیاد

1401/04/02

امید

سلام،هزینه کابین دوش لطف میکنین؟

1401/03/30

"ارسال نظر"

پاسخ به

پیام ها برای دفعات بعدی ذخیره میشوند

ارتباط مطمئن تر در واتساپ

تماس با کارشناس

0912 204 6802

اینستاگرام واتساپ