کاربرد های پارتیشن اداری | پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن

شرکت مهندسی پرشین بالکن تخصصی ترین شرکت تولید و نصب شیشه های بالکن با هزاران پروژه در سرتاسر کشور.

تماس با ما

شما اینجایید

  • 558

  • 1401/05/11

  • 0

کاربرد های پارتیشن اداری

کاربرد های پارتیشن اداری

دسته های مربوط:

کاربردهای پارتیشن اداری

امروزه به واسطه گسترده شدن خدمات و امکانات و مدرن شدن زندگی انسان ها،شاهد تغیرات بسیار زیادی نسبت به سال های قبل هستیم.

یکی از مواردی که تغیرات بسیار گسترده ای داشته اند محیط های اداری و یا کاری هستند،امروزه استفاده از پارتیشن ها برای تفکیک فضای بین نیروهای مختلف رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

پارتیشن ها از پر کاربردترین و محبوب ترین سازه هایی هستند که در دکوراسیون داخلی اداره ها و یا دفاتر کاری به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند،چرا که این محصول میتواند علاوه بر زیبایی بصری باعث تفکیک فضا شود و برای هر بخش از شرکت یا پرسنل شما میتوانید فضای جداگانه و خصوصی بسازید.

در این مقاله که توسط تیم پرشین بالکن تهیه شده است میخواهیم به معرفی کامل پارتیشن های اداری و اینکه چه کاربردهایی دارند بپردازیم.

جنس مورد استفاده در ساخت پارتیشن های اداری شیشه میباشد،همچنین میتوان از سایر متریال ها مانند آهن در کنار شیشه برای ساخت این محصول کاربردی و جذاب استفاده کرد.

از مزیت های بسیار جالب پارتیشن های ادارای آزادی در انتخاب مدل های مختلف میباشد،این محصولات را میتوان در رنگ ها،طرح ها و ابعاد مختلفی ساخت،که همین موضوع باعث میشود شما بر اساس فضایی که در اختیار دارید و با ذوق و سلیقه خود از پارتیشن های اداری به بهترین شکل ممکن در محل کار خود استفاده کنید.

همچنین یکی دیگر از مهم ترین مزیت ها و قابلیت های پارتیشن های اداری این میباشد که شما میتوانید بدون تخریب هیچ گونه دیواری فضا کاری خود را تقسیم بندی کنید و هر زمانی که نیاز بود به راحتی تغیر دکوراسیون دهید،انعطاف پذیری بالای پارتیشن های شیشه ای دلیل محبوبیت بسیار زیاد این محصول کاربردی میباشد.


مزیت های پارتیشن اداری

این پارتیشن ها به سبب مزایای بسیاری که دارند، در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین باعث ایجاد مزایای قابل توجهی در محیط می شوند. برخی از این مزیت ها عبارتند از:

1)تفکیک فضا

از اصلی ترین دلایل استفاده از پارتیشن اداری و تغییراتی که در محیط اداری ایجاد می نماید، تفکیک و جداسازی فضای محیط کار می باشد. این پارتیشن ها که جایگزینی عالی برای دیوارهای گچی و آجری می باشند، بدون این که دیوار و یا سقفی تخریب شود و یا آسیبی به آن وارد شود، فضا به بخش های مختلفی با ابعاد دلخواه تقسیم می کنند.

مهمترین کاربردی که پارتیشن های اداری در محیط های کاری ایجاد میکنند تفکیک فضا میباشد،در واقع پارتیشن های اداری جایگزین بسیار مناسب و کم دردسر تری مانند برای دیوارهای گچی و آجری هستند،این پارتیشن ها بدون آسیب رساندن به سقف و یا دیوار میتوانند با نصب راحت خود جایگزین بسیار عالی برای دیوار ها باشند و به راحتی و دردسر کم تر برای بخش های مختلف اداره و یا پرسنل های خود فضاهای مخصوصی ایجاد کنید و حتی میتوانید شیشه های پارتیشن خود را از حالت شفاف به مات انتخاب کنید تا تفکیک فضای خصوصی تری داشته باشید.

2)زیباسازی دکوراسیون فضای داخلی

یکی دیگر از مزیت های پارتیشن ها دادن جلوه ای مدرن و زیبا به دفتر کار شما میباشد.

پارتیشن های شیشه ای همانطور که از نام آن ها پیداست از ترکیب شیشه و آهن ساخته میشود که به علت ظرافت در ساخت آن میتواند نمای زیبایی به محیط کار شما بدهد.

پارتیشن های شیشه ای را میتوان با فریم های مختلفی تولید کرد و یا میتوانید بر اساس سلیقه و فضایی که در اختیار دارید رنگ شیشه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا از طرح های مختلفی مانند لوگوی شرکت خود بر روی شیشه ها استفاده کنید،در واقع در پارتیشن های شیشه ای شما محدودیتی در انتخاب طرح و نوع آن نخواهید داشت که همین موضوع یک عامل بسیار مهم برای انتخاب این محصول کاربردی میباشد.

3) ایجاد محیطی آرام

از مزیت های بسیار مهم برای انتخاب پارتیشن شیشه ای میتوان به این موضوع اشاره کرد که پارتیشن های اداری به دلیل اینکه طوری ساخته میشوند که نسبت به صدا عایق هستند به همین دلیل از ورود و خروج صدا تا حد زیادی جلوگیری میکنند.

در واقع این پارتیشن ها به شما کمک می کنند که محیطی نسبتا آرام و ساکت را ایجاد نموده و از ازدحام و سرو و صدای اضافی جلوگیری شود.

از این رو شما می توانید این پارتیشن ها را برای بخش هایی همچون اتاق مدیریت، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس و… نیز بدون اینکه صدایی از این محیط ها به بیرون خروج پیدا کند، استفاده نمایید.

از طرفی نصب پارتیشن اداری باعث جدایی بخش ها از یکدیگر و نظم بخشیدن به محیط می شود. همین موضوع نیز تا حد زیادی محیط را آرام نشان خواهد داد.

4)ایجاد نور مناسب در محیط

بهترین ویژگی یک پارتیشن اداری این میباشد که به دلیل شیشه ای بودن میتواند نور بسیار مناسبی را در فضای کاری جریان دهد و باعث پر نور بودن محیط میشود و همچنین نور باعث افزایش انرژی و نشاط افراد و در نتیجه بهبود روند کاری آن ها می شود.

5)طول عمر بالا

شما با استفاده از پارتیشن های شیشه ای که مقاومت بسیار بالایی دارند میتوانید تا سالیان طولانی از این محصول کاربردی استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای


نحوه نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای


یکی از مزیت های این گونه جداسازی فضا این می باشد که مانع از کار افراد در هنگام نصب و اجرا نخواهد شد. به این صورت که در ابتدا اندازه گیری های دقیق انجام می شود. سپس پارتیشن ها در خارج از محیط شما تولید می شوند. در نهایت پس از آماده شدن کامل آن برای نصب به محل کار شما آورده می شود. زمان نصب آن بسته به متراژ کار شما متفاوت می باشد. اما به طور کلی زمان کمی برده و همچون ساخت دیوارهای گچی و آجری مانع از کار شما نمی شود.

شرکت پرشین بالکن ارائه دهنده انواع خدمات بالکن های شیشه ای تاشو،ریلی و همچنین کابین دوش میباشد.

جهت هرگونه سوال و دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره های درج شده با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.




"ارسال نظر"

پاسخ به

پیام ها برای دفعات بعدی ذخیره میشوند

ارتباط مطمئن تر در واتساپ

تماس با کارشناس

0912 204 6802

اینستاگرام واتساپ